Ön Bilgilendirme Formu

MESAFELİ SATIŞ ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

MADDE 1: SATICI BİLGİLERİ

AD/SOYAD-UNVAN​:

TC/VERGİ NO​​:

ADRES​​​:

TLF​​​​:

E-MAİL​​​:

 

MADDEE 2: ALICI BİLGİLERİ

AD/SOYAD-UNVAN​:

TC/VERGİ NO​​:

ADRES​​​:

TLF​​​​:

E-MAİL​​​:

MADDE 3: KONUSU

İş bu Mesafeli Satış Ön Bilgilendirme Formun (Form) konusu; yukarıda bilgileri verilen SATICI ile SATICI’ya ait internet sitesi ve/veya mobil uygulaması (platform) üzerinden  ürün satın alacak olan ALICI arasındaki Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne (Sözleşme) ilişkin, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesinden ibaret olup, iş bu form Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ayrılmaz bir parçasıdır.

MADDE 4: SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİSİ

​4.1.Sözleşme konusu ürünün temel özellikleri SATICI’ya ait platformda yer almakta olup, ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.

4.2.Listelenen ve platformda ilan edilen fiyatlar ürünlerin satış fiyatı olup, ilan edilen fiyatlar ve/veya vaatler güncelleme yapılana kadar geçerlidir.

4.3.Süreli olarak ilan edilen fiyatlar belirtilen sürenin sonuna kadar geçerlidir.

4.4.ALICI tarafından sipariş edilen ürünün detayları ve vergiler dahil satış fiyatı aşağıda gösterilmiştir.

ÜRÜN

BİRİM MİKTARI

ADET

SATIŞ FİYATI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toplam

 

 

 

Kargo Ücreti

 

 

 

GENEL TOPLAM

 

4.5.Ödeme yöntemleri aşağıdaki şekildedir.

Satın alın ürünlerle ilgili aşağıdaki yöntemlerden biri ile ödeme yapılabilir.

​-Kredi Kartı ile ödeme; Platform üzerinden satın alınmak istenen ürünün ödeme bilgileri aşamasında yer alan yönergeler izlenerek kredi kartı kullanmak sureti ile anlaşmalı bankalar üzerinden peşin ve/veya taksitli ödeme yöntemi olup, bu ödeme yönteminin seçilmesi halinde ürün bedeli yetkili ödeme sağlayıcı kuruluşu tarafından tahsil edilmektedir. Taksitli ödemenin seçilmesi halinde ödeme sağlayıcı kuruluştan kaynaklı vade farkı ALICI’ya yansıtılır.

​-Havale/Eft ile ödeme; Platform üzerinden satın alınmak istenen ürünün ödeme bilgileri aşamasında yer alan yönergeler izlenerek havale/eft yoluyla ödeme yapılması yöntemi olup, bu ödeme yönteminin seçilmesi halinde ürün bedelinin SATICI’nın platformda belirtmiş olduğu banka hesabına satın alınan ürüne dair sipariş numarası, ürün kodu,..vb bilgilerde belirtilmek suretiyle ürün bedeli gönderilmesi gerekmektedir. Anılan ödeme yöntemiyle ödeme yapılması halinde ödeme sağlayıcı kuruluşlar tarafından ilgili ödeme için havale veya eft masrafları ALICI’ya yansıtılabilir, bu hususla ilgili olarak SATICI’nın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.

​4.6.Ödeme şekli ve teslimat bilgileri aşağıdaki şekildedir.

Ödeme Şekli ve Planı

 

Ödenmiş Toplam Tutar

 

Teslimat Adresi

 

Teslim Edilecek Kişi

 

Sipariş Tarihi

 

Teslim Tarihi

 

Teslim Şekli

Kargo şirketi tarafından teslim edilecektir.

 

4.7. 3.000 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz olup, bunun altındaki alışverişlerde ise kargo ücreti ALICI tarafından ödenecektir.

MADDE 6: FATURA BİLGİLERİ

​ALICI tarafından satın alınan ürünle ilgili olarak fatura bilgileri aşağıdaki şekilde belirtilmiştir.

FATURA BİLGİLERİ

AD-SOYAD/ UNVAN

 

TC/VERGİ NO

 

ADRES

 

TLF

 

E-MAİL

 

 

Satın alınan ürüne ilişkin fatura, teslimat esnasında ürünle birlikte teslim edilecektir.

 

MADDE 7: GENEL HÜKÜMLER

​7.1.ALICI; SATICI’ya ait platform üzerinden sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, kargo ücreti, ödeme şekli, teslimat bilgileri ve vergiler dahil toplam fiyatına dair ön bilgileri okuyup anladığını ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini KABUL, BEYAN ve TAAHHÜT etmiştir.

7.2.ALICI;ön bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmesiyle, SATICI tarafından mesafeli satış sözleşmesinin kurulmasında evvel 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri uyarınca ALICI’ya verilmesi gereken sözleşme konusu ürünün temel özellikleri, satış fiyatı, kargo ücreti, vergiler dahil satış fiyatı, ödeme bilgisi, teslimat bilgisi, cayma hakkı ve kullanılma şekli ve süresi, cayma hakkının istisnaları hakkında bilgi sahibi olduğunu, bu hususla ilgili olarak SATICI’nın tüm yükümlülüklerini yerine getirdiğini KABUL, BEYAN ve TAAHHÜT etmiştir.

​7.3.Sözleşme konusu ürün yasal otuz (30) günlük süre aşılmamak şartıyla ALICI tarafından platform üzerinden belirtilmiş olan adresteki üçüncü kişi/kuruluşa iş bu formda belirtilen şekil ve şartlarda teslim edilecektir. Belirtilen süre içerisinde ürünün teslim edilmemesi halinde ALICI’nın sözleşmeyi fesihetme hakkı bulunmaktadır.

7.4.Sözleşme konusu ürün anlaşmalı kargo ile gönderilmekte ve teslim edilmekte olup, ALICI’nın bulunduğu yerde kargo şubesinin olmaması halinde ALICI tarafından söz konusu ürünün SATICI tarafından bildirilen en yakın kargo şubesinden alınması gerekmektedir.

7.5.SATICI tarafından aksi belirtilmedikçe genel olarak teslimat masrafları ALICI’ya aittir. SATICI, platform üzerinden ilan ettiği kampanyalar dahilinde teslimat masraflarının tamamını veya bir kısmını ALICIya yansıtmayabilir.

7.6.Sözleşme konusu ürünün teslimatı esnasında ALICI’nın bizzat bulunmaması ve teslimat adresindeki kişilerin teslimatı kabul etmemesi halinde SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Bu durumda, ALICI tarafından kargo firması ile iletişime geçilerek ürünün sevkiyatını takip etmek zorundadır. Ayrıca; Sözleşme konusu ürünün ALICI dışındaki üçüncü gerçek veya tüzel kişiye teslim edilecek olması ve ilgili kişilerin adreste olmaması ve/veya teslimatı kabul etmemesinden kaynaklı tüm sorumluluk ALICI’ya aittir. Bu hususla ilgili olarak SATICI’nın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır. İş bu maddede belirtilen durumlarda ürünün ALICI tarafından geç teslim alınmasından kaynaklı meydana gelebilecek tüm zararlar ile ürünün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya SATICI’ya iade edilmesinden oluşan tüm giderlerden ALICI sorumludur.

7.7. ALICI, ürünlerin teslimatı esnasında ürünün ambalajını, kutusunu,..vb kontrol etmek ve kargodan kaynaklı bir hasar tespit ettiğinde ürünü kabul etmeyerek kargo görevlisine tutanak tutturmak zorundadır. Aksi halde tüm sorumluluk ALICI’ya aittir.

7.8.SATICI tarafından aksi kararlaştırılmadıkça ALICI tarafından satın alınan ürünün bedelinin ürün teslimatından önce ödenmiş olması gerekmektedir. Peşin satışlarda ürün bedelinin tamamı ödenmediği ve taksitli satışlarda ise vadesi gelen taksitin ödenmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi fesih edebilir ve ürünü teslim etmeyebilir. Ayrıca; ürün teslim edildikten sonra ALICI tarafından işlem yapılan kredi kartının ait olduğu banka tarafından herhangi bir nedenle SATICI’ya ödemenin yapılmaması ve/veya yapılan ödemenin geri istenmesi halinde, ALICI tarafından sözleşme konusu ürün 3 (üç) gün içerisinde sağlam ve eksiksiz bir şekilde SATICI’ya iade edilmek zorundadır. Banka tarafından ödemenin yapılmaması ve/veya yapılan ödemenin geri talep edilmesi ALICI’nın kusurundan kaynaklanıyorsa teslimata dair tüm masrafların ALICI tarafından ödenmesi gerekmektedir.  

7.9.İş bu formun 7.8.md belirtilen durumlarda SATICI tarafından ürün iade alınabileceği gibi ürün iade alınmayarak ürün bedeli ve masraflarıyla ilgili yasal yollara da başvurulabilir, bu hususta tüm takdir hakkı SATICI’ya aittir.

​7.10.SATICI tarafından sözleşme konusu ürünün tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde en geç 5 (beş) gün içerisinde durumu ALICI’ya bildirmesi ve ALICI’nın onayı alınmak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün gönderilebilir. Ancak; ALICI tarafından onay verilmemesi halinde sözleşmenin feshine ilişkin hükümler uygulanır.

​7.11. ALICI tarafından cayma hakkının kullanılmasına karar verilmesi halinde, ürünün tesliminden sonraki tüm sorumluluk ALICI’ya ait olup, ALICI tarafından ürün kullanılmadan, sağlam ve eksiksiz bir şekilde faturası ile birlikte iade edilmesi gerekmektedir.  Faturanın iade edilmemesi halinde SATICI tarafından KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler ALICI’ya iade edilmeyebilir.

7.12.ALICI tarafından satış bedelinin kredi kartı, taksit kart..vb ile ödenmesi halinde, bu kartların sağladığı imkanlar doğrudan ilgili kartı veren kuruluşsa sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanı olup, bu durumda gerçekleşen ve SATICI’nın ürün bedelini peşin ve/veya taksitli olarak tahsil ettiği satışlar taraflar arasında kredili veya taksitli satış olarak kabul edilemeyip peşin satış olarak kabul edilmektedir. Ancak; SATICI’nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları saklı olup, ALICI’nın temerrüde düşmesi durumunda alacağa kanunen belirlenmiş olan aylık temerrüt faizi uygulanır.

7.13.SATICI tarafından mücbir sebepler (deprem, sel, yangın, ağır hava koşulları..vb) nedeniyle ürünün yasal otuz (30) günlük süre içerisinde teslim edilememesi söz konusu ise, durumun derhal ALICI’ya bildirilir. ALICI tarafından sipariş iptal edilebileceği gibi benzer bir ürün ile değiştirebilir veya mücbir sebeplerin ortadan kalkmasına kadar beklenebilir.

7.14.ALICI tarafından cayma hakkının kullanılması dahil siparişlerin iptal veya sözleşmenin fesih edilmesi halinde, sipariş konusu ürün SATICI’ya sağlam ve eksiksiz bir şekilde teslim edilmiş olması şartıyla; ürün bedeli peşin olarak alınmış ise SATICI tarafından ürün bedeli ürünün kendisine teslim edildiği tarihten itibaren 5(beş) iş günü içerisinde ALICI’nın ödeme yöntemine uygun olarak iade edilir. Şöyle ki; ALICI tarafından kredi kartı ile ödeme yapılması halinde SATICI tarafından aynı süre içerisinde kredi kartına ürün bedeli iade edilir ancak, ürün bedelinin bankaya iade edilmesinden sonra ürün bedelinin ALICI’ya iade edilmesinde tüm sorumluluk bankaya ait olup, SATICI’nın bu hususla ilgili herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

7.15.SATICI tarafından ürün bedelinin iade edilmesi halinde, SATICI’nın sözleşmeden ve kanundan doğan hakları saklıdır. Ancak, SATICI’nın sözleşme konusu ürünü tedarik etmemesi veya ALICI’ya teslim etmemesi nedeniyle sözleşmenin fesih edildiği hallerde ALICI’nın hakları saklıdır.

7.16.ALICI, sözleşme kapsamındaki talep, öneri ve şikayetleri ile cayma hakkını kullandığına dair beyanını iş bu ön bilgilendirme formunda belirtilen şekil ve şartlarda SATICI’ya bildirebilir.

7.17.ALICI tarafından ön bilgilendirme formunun onaylanarak sözleşmenin akdedilmesinden sonra herhangi bir nedenle ürün bedelinin ödenmemesi veya yapılan ödemenin banka tarafından iptal edilmesi halinde, ALICI tarafından ödeme yapılarak SATICI’ya bilgi verilinceye kadar ürün gönderilmeyecektir.

7.18.ALICI tarafından ön bilgilendirme formunun elektronik ortamda kabul edilmesi sonrasında mesafeli satış sözleşmesi aşamasına geçilecektir.

MADDE 8: CAYMA HAKKI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkına Kanun ile Mesafeler Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri gereğince;

8.1. ALICI, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

8.2. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise malın teslim edildiği gün başlar. Ancak; ALICI tarafından malın teslimine kadar olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanabilir.

8.3. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;

​8.3.a. Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, son malın teslim alındığı gün, 

​​8.3.b. Birden fazla parçadan oluşan mallarda, son parçayı teslim alındığı gün, 

​​8.3.c.Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, ilk malın teslim alındığı gün, 

esas alınır.

8.4. Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, ALICI’ya yapılan teslim olarak kabul edilmez.

8.5. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

MADDE 9: CAYMA HAKKININ KULLANIMI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkına Kanun ile Mesafeler Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri gereğince cayma hakkı aşağıdaki şekilde kullanılmalıdır.

9.1.Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı, sağlayıcı veya aracı hizmet sağlayıcıya yöneltilmesi yeterlidir.

9.2. ALICI; cayma hakkını SATICI’ya ait platformda temin edeceği cayma formu ile veya cayma kararını bildiren açık bir beyanla kullanabileceği gibi SATICI, tüketicinin bu formu doldurabilmesi veya cayma beyanını gönderebilmesi için platform üzerinden seçenek de sunabilir.  Platform üzerinden ALICI’lara cayma hakkı sunulması durumunda SATICI veya sağlayıcı tarafından ALICI’nın iletmiş olduğu cayma taleplerinin kendilerine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI’ya derhal iletmek zorundadır.

​9.3. Sesli iletişim yoluyla yapılan satışlarda, SATICI, formu en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar ALICI’ya göndermek zorundadır. ALICI bu tür satışlarda da cayma hakkını kullanmak için bu formu kullanabileceği gibi, ikinci fıkradaki yöntemleri de kullanabilir. 

​9.4. Bu maddede geçen cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü ALICI’ya aittir.

​9.5.Cayma hakkının kullanılması halinde;

​​9.5.1. ALICI, kurumsal bir firma ise iade faturası kesilmediği takdirde iade işlemleri tamamlanamayacaktır.

​​9.5.2. İade edilecek ürünlerin ambalajı, kutusu ve/veya standart aksesuarları ile eksiksiz ve hasarsız teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi halde iade işlemi gerçekleşmeyecektir.

​​9.5.3.SATICI, ALICI’nın cayma bildirimi ile ürünün kendisine iade edildiği tarihten itibaren 5(beş) iş günü içerisinde ürün bedelini ve varsa ALICI’yı borç altına sokan belgeleri iade etmek zorundadır. Ancak; SATICI’nın ürün bedelini iade etmesi için ürünün eksiksiz ve hasarsız bir şekilde kendisine iade edilmiş olması gerekmekte olup, taşıyıcı firmadan kaynaklı aksaklıklardan SATICI sorumlu tutulamaz.  

​​9.5.4.ALICI’dan kaynaklı bir nedenden dolayı ürünün değerinde bir azalma olur ve/veya kullanılamaz hale gelirse ALICI kusuru oranda SATICI’nın zararlarını karşılamak zorundadır. Ancak; cayma süresi içerisinde ALICI’dan kaynaklanmayan nedenlerle üründe bir değişiklik veya bozulma meydana gelirse ALICI bundan sorumlu değildir.

​​9.5.5.ALICI tarafından cayma hakkının kullanılması ve bu nedenle de SATICI tarafından tanımlanmış olan kampanya limitinin altında düşülmesi halinde, kampanya kapsamında tanımlanmış olan indirim iptal edilir.

​9.6.ALICI; cayma hakkına dair taleplerini SATICI’nın iş bu formun 1.md belirtilen iletişim adreslerine iletebilir.  

 MADDE 10: CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

10.1.6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkına Kanun ile Mesafeler Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri gereğince aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır.

10.1.a.Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

10.1.b.Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

10.1.c.Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

10.1.ç.Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

10.1.d.Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

10.1.e.Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

10.1.f.Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

10.1.g.Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

10.1.ğ.Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

10.1.h.Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

MADDE 11:  GİZLİLİK , KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

11.1.SATICI tarafından platform üzerinden sağlanmış olan çerezler üzerinden edinmiş olduğu başta 6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu kapsamındaki kişisel bilgiler olmak üzere tüm bilgilerin gizliliğinin korunması için gerekli tedbirler alınmış olup, bu hususla ilgili detaylı bilgiye platform üzerinden yayınlanmış olan gizlilik politikasından ulaşılabilmektedir.

​11.2.Taraflar; 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince SATICI’ya ait platform üzerindeki tasarım, yazılım, alan adı, logo, marka, grafik, patent, kaynak, kullanıcı ara yüzü…vb ile ilgili olarak Fikri Mülkiyetler üzerindeki tüm hakların SATICI’nın anlaşmasına göre üçüncü şahıslara ait olanlar hariç SATICI’ya ait olduğunu ve SATICI’nın yazılı onayı olmadıkça kullanılamayacağını, aksi halde SATICI’nın uğramış olduğu veya uğrayacağı tüm zararlardan ÜYE’nin sorumlu olacağını KABUL, BEYAN ve TAHHÜT etmişlerdir.

​11.3.SATICI, iş bu formdaki konularla ilgili her türlü değişiklik yapma hakkına sahip olup, bu değişiklikler SATICI tarafından internet sitesinden veya diğer yöntemlerle duyurulduğu andan itibaren geçerlidir.

 ​11.4.ALICI tarafından SATICI’ya ait platform üzerinden farklı internet sitelerine ulaşılması halinde söz konusu internet sitelerinin gizlilik veya güvenlik politikaları geçerli olup, bu hususla ilgili muhtemel ihtilaflarda SATICI sorumlu değildir.

MADDE 12: MÜCBİR SEBEP

İş bu ön bilgilendirme formunun onaylanması ve taraflar arasında mesafeli satışlar sözleşmesinin yürürlüğe girmesinden sonra SATICI’nın kontrolü dışında gerçekleşen savaş, deprem, yangın, su baskını, salgın hastalıklar, grev, lokavt, terör olayları, adli veya idari düzenlemeler, ambargolar..vb haller mücbir sebep olarak kabul edilecek olup, mücbir sebep SATICI’nın yükümlülüklerini yerine getirmesini engeller veya geciktirirse, mücbir sebep süresince SATICI’nın iş bu sözleşme kapsamındaki yükümlülükleri askıya alınmış olur. Ayrıca; SATICI, mücbir sebepten dolayı yükümlülüklerini ifa etmemesi veya geç ifa etmesinden dolayı sorumlu tutulamayacağı gibi, bu durum iş bu sözleşmenin ihlali olarak da kabul edilemez.  

MADDE 13:ANLAŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İş bu sözleşmenin uygulanması ve yorumlanmasında Türkiye Cumhuriyeti kanunları geçerli olup, taraflar arasında meydana çıkabilecek herhangi bir uyuşmazlık ya da anlaşmazlık halinde, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve ilgili yönetmeliklerde belirtilen parasal sınırlar göz önüne alınarak ALICI’nın yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemeleri ile icra daireleri görev ve yetkilidir.

MADDE 14:DİĞER HÜKÜMLER

​13.1.Taraflar arasındaki yazışmalar yukarıda belirtilen adres, tlf ve e-posta adresi vasıtasıyla yapılacak olup, söz konusu bilgilerin güncel olmasından taraflar sorumludur.

​13.2.İş bu sözleşmenin herhangi bir hükmünün geçersizliği, sözleşmenin bütününü geçersiz kılmaz. Lüzum görülen hususlarla ilgili ya da ortaya çıkabilecek yeni durumlar nedeniyle ihtiyaç duyulacak ilave ve değişiklikler, SATICI tarafından yapılacak ve ilan edildiği tarihten itibaren geçerli olacaktır.  

​13.3.Taraflar; iş bu ön bilgilendirme formunun mesafeli satış sözleşmesinin ayrılmaz bir parçası olduğunu, ALICI’nın sözleşme konusu ürünle ilgili  olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinin ilgili hükümleri uyarınca bilgilendirildiğini KABUL, BEYAN ve TAAHHÜT etmiştir.

​13.4.İş bu ön bilgilendirme formunda belirtilen hususlar ALICI tarafından platform üzerinden onaylandığı takdirde geçerli olup, ALICI tarafından kabul edilmesi halinde taraflar arasındaki mesafeli satış sözleşmesi ile birlikte bağlayıcı olarak uygulanır.

2